If I had a boy

Hej loverboys! Just nu sitter jag på altanen med datorn och lyssnar på härliga Winnerbäck. Mina kära vänner har just gett sig iväg, vi har haft en myskväll här hemma hos mig med spel och härliga skratt. Nu är jag ganska trött så ska nog hoppa i säng och titta på SATC filmen. Ida frågade mig om jag ska med på Classic Car Week. Och ja, jag är taggad, som fan! Har just kommit hem från ett alltid lika underbart Göteborg men what to do man? Jag älskar gamla bilar så varför inte liksom? Jag ska iof på bröllop i Järvsö på fredag då världens bästa syster gifter sig, men då kan jag åka direkt från Rättvik till Järvsö. Det skulle inte vara fy skam. Jag får helt enkelt sova på saken. Och om tolv dagar åker jag och brudarna till Turkiet, Alanya. Det ska bli så galet roligt! Dessutom saknar jag en viss flicka vid namn Emilia. Nu säger jag god natt.

Ahapp, nu kom postbilen. Ett tecken på att man kanske borde gå och lägga sig.


Kommentarer
Postat av: sophie

bor din syster i Järvsö? det är väldigt, väldigt fint där :)

2009-07-27 @ 14:37:34
Postat av: E

hoppas det är mig du menar :$ miss you three!

2009-07-31 @ 17:19:45
URL: http://emajlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0