I'm still alive!

Kära läsare, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Mycket har hänt som jag inte har berättat om. I'm a busy woman. What to do man?! Jag har haft så otroligt roligt under sommaren hitills! Haft så mycket på gång hela tiden. Peace & Love, Hultsfred, mysiga små utflykter tillsammans med vänner. Jag har träffat underbaraste människorna under festivalerna. Något jag aldrig kommer glömma! På tisdag åker jag och Emmy till Göteborg för att göra gatorna osäkra. Vi ska ha så roligt! Tar förmodligen med mig datorn till Göteborg så kanske jag kan blogga lite därifrån, det finns ju trådlöst på hotellet. Igår brände jag sönder min kropp. Ser ut som en kräfta då jag somnade i solen, med solglasögon dessutom. Så jag ser ju ut som jag gör just nu. Tur att jag ska solduscha imorgon med Emmy. Fixa till brännan lite.

Nu ska jag fortsätta lyssna på underbara Winnerbäck, jag är nyförälskad i honom. Måla naglarna ska jag göra också. Sedan ska jag sova, sova, sova!


Jag och Mrs Hammar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äääääntligen Darling! Härligt med lite fräsh updatering duuue. Pusspårewwwweeh

2009-07-20 @ 13:03:04
Postat av: Anonym

/// EMMWYWEWWHH

2009-07-20 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0