Dream on, bitch

Just nu skulle jag bara vilja dra iväg till New York och knata omkring i fina skor, sitta på mysiga caféer dag ut och dag in, springa runt med mina shoppingkassar. Inte behöva tänka på något. Bara tralla runt. Tyvärr så fungerar det inte så. Men en dag så drar jag och bara trallar runt på New Yorks gator och har det bra. Finner min drömpojke, gör en Chuck och Blair. Nu ska jag somna in i min säng där lakanen behöver bytas, i mitt rum där det behöver städas. En jävla massa måsten. Jag har lovat mig själv att jag aldrig ska bli en sådan som måste ha en massa måsten. Aldrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bytt skola?

2009-09-25 @ 17:34:44
Postat av: Pernilla

Nej, det har jag inte :)

2009-09-25 @ 20:27:42
URL: http://itwasreallynothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0