2009 har vart det bästa året någonsin, här har vi höjdpunkterna:

  • Alanya
  • London
  • Peace&Love
  • Hultsfred
  • Where The Action Is
  • Håkan i Umeå
  • Håkan i Östersund
  • Håkan i Örebro
  • Håkan i Skövde
  • Håkan i Borås
  • Håkan i Göteborg
  • Håkan på Grönan
  • Göteborg x3
  • En hel del konserter
  • Underbara musik-minnen
  • Träffat nya underbara människor

(Någon viktig detalj jag glömt? Skrik till!)

+ mycket, mycket mer! 2009 har vart ett fantastiskt år. Det bästa någonsin. Tack alla som förgyllt mitt år. Jag älskar er, ni vet vilka ni är. Nu är jag redo för 2010 som kommer bli ännu bättre, fyllt med nya minnen att lägga på hög. Det här kommer bli så fantastiskt jävla bra! Frågan är hur jag ska hinna med allt jag vill göra under detta år. Men, med lite vilja och vaselin går allt, right?


Kommentarer
Postat av: Emmy

Glöm inte avsugningen du gav mig!

2010-01-03 @ 19:54:46
URL: http://hammaremmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0