En vurpa värd allas uppmärksamhet

Nej, men för i helvete. Var nyss ute och gled lite med longboarden, vad händer inte? Jag gör den fetaste, äckligaste, värsta jävla vurpan jag någonsin varit med om. Herreminskapare, är det någonting jag kan skryta med så är det min icke existerande vighet. Tills nu. Jag gick seriöst ner i splitt, nuddade aset i marken. Tittar snabbt omkring mig i hopp att inte blivit skådad. Springer genast in bland husen och gömmer mig i skam. Trodde jag skulle dö just där och då. Skrapsår (läs: grova brännmärken) och blåmärken är vad som befinner sig på mina ben. Ont i nacke (?), insidan av benen och... Överallt! Äh, fan. Jag gillar't. Knatar runt som en 80+are med benbrott. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0