Några få utvalda ord

Hoppla hoppla! Tänkte på en sak. Hur jävla svårt ska det vara att hitta någonting att på överkroppen? Nu menar jag inte jackor, för det har jag gott om. Men typ tröjor? What? Sjukt svårt ju. Nu bor jag typ i t-shirts. Vad ska man annars ha? Ah, svårt det där. Tänkte på en annan sak, är sjukt sugen på en bomberjacka. Finns ett rätt fet från H&M, men har liksom köpstopp. Annars då? Klippte lite i mina gamla jeans från Acne som jag har haft i sisådär 5 år, som jag har nvänt max tre gånger. Blev rätt nice faktiskt. Fick hem ett par pjucks som jag beställde i söndags. Ah. Mycket bra, mycket bra.

Linköping för förövrigt sjukt jävla askul! Efter konserten (som var grym), träffade jag några som frågade om jag skulle med ut och dricka öl, så det gjorde jag. Kul att uppleva Linköpings nattliv som var jävligt bra för att vara en torsdag. Bussen hem gick 04.00 och jag var tillbaka i huvudstaden vid 08.00. Då var jag rätt mätt och belåten.

Det var väl allt jag hade att säga. Smack och tjack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0