Vad gör man inte för kärleken?

Sitter och käkar. Bussen går om två timmar. Är så sjukt nervös. Vill spy. Bussen hem går halv fyra inatt. Konserten är slut halv 11, och vad fan ska man göra till halv fyra? Donken stänger tolv, så det är kört. Tur att jag har packat en väska med fet jacka, varma skor, extra tröja, mössa och feta vantar! Jag undrar hur detta kommer att gå. Äventyr. Läskigt. Ingen vet att jag åker, bara ni. Inte mamma. Inte pappa. Ska kanske överraska med ett samtal när min favoritlåt spelas. Får se. Ah. Nä. Nu mår jag illa. Hur kommer detta sluta..? You'll be the first to know.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lycka till! men han är värd det, håkan. <3

2011-02-11 @ 16:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0