Sjukt omunter historia om mina byxor

Minns ni de där feta byxorna jag beställde i slutet av december? Klart att ni minns. Omöjligt att glömma. Hur som helst, fick hem mina darlings för några dagar sen (typ en månad senare). Ivrig som jag var drog jag på mig de där jävla byxorna fort som fan, vad tror ni händer? Jo, byxfan spricker. Fet jävla reva rakt genom hela skrevet. Jag kunde inte sluta skratta. För det var så självklart. Så... Minus 10 kilo och jag får på mig snyggaste byxorna ever. Nästa år då? Schysst. Kan rama in och hänga upp på väggen så länge. Ska hämta fanskapet från skräddaren imorgon, får se hur han limmat ihop skiten. Det är nu ni ska skratta, hånskratta. Ha! Där fick hon - fettokissen.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ahhhh hata försmå kläder! Vägrar prova jeans innan jag blivit mer "fit", haha! Viiiiilket lär ta ett tag dvs ;D

2011-01-28 @ 18:46:49
URL: http://veronika2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0