Blablablabla

Tjeniz peniz. Kom hem från Muskelrock för någon dag sen, hade det aaasgrymt. Nu packar jag för fullt till Sweden Rock, åker ner imorgon kväll och kommer fram på torsdag morgon. Ska bli så jävla nice. Nu ska jag iväg på min kompis studentmottagning. Nu är det körigt värre. Bloggar när jag får tid. Finns liksom ingen tid. Stress stress hela tiden. Jääävlar, nu åker bilen om 10 minuter. Måste springa över till Magzor. Later alligatorz. Bjuckar på en av få bilder jag tog på Musclecock.

Kommentarer
Postat av: kuken

dansa på bordet DÅÅÅÅ

2011-06-07 @ 15:30:23
Postat av: Anonym

Musclecock??

2011-06-09 @ 14:13:01
Postat av: M.T

uppdatering tack! gärna om sweden rock också :)

2011-06-19 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0